Kaos

Sovit dåligt inatt igen :(. Jävla piss hals är alltid så att jag inte kan svälja och måste sätta mig upp. Då blir det omöjligt att somna om sen hur trött jag än är.
Upptäckte dessutom att mitt smink var hos pappa så fick åka hit innan skolan. Inte konstigt att folk stirrade på mig. Deras syn v ar ju inte direkt vacker. Supertrött tjej som inte sovit, maskara under ögoen, förstortröja som åkte ner hela tiden, lockig lugg som stod ut sen flätan jag hade igår. Näpp nu måste jag dra, börjar om 20 min så nu ska jag slänga på mig jeansjackan, have a nice day ;).

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!