Konstig sjukdom...

Igår när jag vakna kände jag mig jätte sjuk, men sen bestämde jag mig för att hänga med till Olivias dansuppvisning och då mådde jag mycket bättre. Vaknade med lite halsont imorse och nu är det påväg bort. Vet inte vad det är för konstig förkylning jag har men har iaf bestämt mig för att gå till skolan ändå. Eller ja eriksdalsbadet, hur det nu blir med det.
Är ju så kallt så vill inte sitta på utebadet och kolla på dårarna som badar, om det ens är några, och inne så blir det för varmt och då kanske man borde bada fast har ju ont i halsen så får se. Det bästa är ju om de bara säger hejdå när alla är samlade eller något :P. Nää nu ska jag iaf sticka puss o kram ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!