Prövat på ett nytt objektiv



Fick faktiskt två objektiv samtidigt som jag fick kameran. Ett 18-55mm och ett 55-250mm. Men har bara använt det lilla än så länge (18-55mm) och hade nästan glömt bort att jag hade det andra. Men nu så påminde morfar mig när jag klagade på att det inte gick att fota så nära som jag ville med det lilla objektivet att jag faktiskt hade ett bättre.
Anledningen till att jag inte använt det tidigare är att man måste vara minst 1 meter ifrån det man fotar och det är zoom på direkt, det stora börjar där den lillas max zoom slutar.
Haha ett litet kamera inlägg blev det... Men vad tycker ni om bilderna?? ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!