Rosa och blåa pannkakor

Gick faktiskt ganska bra på idrottsdagen, framförallt på 400m där jag sprang på 1.24. Tror jag blev typ tredje bästa av tjejerna, hoppas iaf på det :) vet att felicia slog mig med 2 sek... Nää benen var helt spaggettiga de sista 50 metrarna och kommer antagligen få träningsvärk i rumpan :).
När vi precis var klara började det hagla och spöregna så jag Frida och Julia satt kvar och väntade ut regnet innan vi åkte hem till Julia. Själv hade jag ätit tacos innan men de andra var superhungriga så vi gjorde pannkakor och några blev med karamellfärg. Har inte prövat det förut så var lite kul :). Var helt slut så satte på "I love you man" och pannkakorna gick såklart ner ändå även fast jag inte var så hungrig.







Haha snygg bild påvår idrottslärare, han ser sådär lagom glad ut, inte alls aggresiv...














Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!