Sista avslutningen i gubbängsskolan

Syrran hade skolavslutning nu på morgonen och det blev hennes sista i gubbängskolan då hon byter till kunskap till hösten. Hon fick sjunga 2 låtar på scenen inför alla, vilket jag själv aldrig skulle ha vågat (inte ens om jag kunnat sjunga). Stolt storasyster var där och fota :).









Sen blev det traditionelt ballonguppsläpp. Fick tyvärr inga bra bilder, alla blev typ suddiga... Tycker vår skola har tråkig avslutning! Funderar på om jag ska byta till gubbängskolan i nian. Så jag går sista veckan där och får vara med på deras bal och avslutning :P. Nää får hoppas på att vår skola skärper till sig till nästa år!





Sen blev det hallonmoussetårta i klassrummet och Olivia sprang runt och krama alla






Kommentarer
Bella

Olivia var jätteduktig! Jag hann inte hälsa på dig men jag såg dig. Hoppas du mår bra! Kram :) <3

2012-06-14 23:26:21
URL: http://isabellaclaessons.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!