Picknik

Hejsan svejasan sitter här framför datorn även fast jag inte borde, som vanligt då :P... Ska åka till Universitetet för att packa påsar till vårruset med laget.  så Tuben går iaf om 10 min.
Idag hade vi avslutning på franskan så vår lärare hade tagit med sig baguetter, croissanter, nutella :), brieost och fläskdoppat i fett (något som var typiskt franskt och tydligen jättegott!) Men vågade inte smaka eftersom att de sa att det påminde om leverpastej och det är något bland det värsta jag vet! Hade iaf liten mysig picknik på förmiddagen och sen har jag redovisat min engelska debatt och gjort en labbrapport i teknik, läst lite svenska bok och tränat på huvudstäder i Asien till imorgon.
Shit kommer missa tunnelbanan nu!!!





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!