Stor shopping



Gjort av med 460 kr idag på H&M, men varenda krona var det värt! Fick med mig ett linne en kofta och en bikini (iii :D) Så grymt glad att jag hittade bikinin!!! Har frågat efter den men ingen har sett den eller vet när den kommer i butik, konstigt att den inte ens finns på internet! Koftan har jag skrivit om tidigare →      , den har jag heller aldrig sett i butik. Har hittat mitt favvo H&M (okej det där lät lite fånigt :) ...).
Sen efter stor shoppingen mötte vi upp Frida och tog Pendeltåget till upplandsväsby för att hälsa på Johanna. Var super kul att se tjejen igen! Synd att resan tog 1 timme och 20 minuter bara.

överdel bikini 79:-
underdel bikini 79:-
linne 99:-
kofta 199:-


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!