Bekännelser

 

Om jag skulle skaffa en tatuering skulle den vara i stil med den ovan
Jag tycker naturfilmerna planet earth är skitcoola! Vill bara ut och resa och fota när jag ser dem!
När jag blir äldre vill jag helst lägga pengar på resor
Jag och Julia har bestämt att vi bo tillsammans när vi flyttar hemmifrån när vi gick i 4.
Brukar inte sminka mig så mycket, mest för att jag inte har tid
Tycker att det är kul att träna! Även om det är jobbigt så mår man bra av det efteråt.
Äter alldeles för mycket sötsaker, kan inte låta bli!
Mår dåligt av att ha smuttsigt hår och gå runt i gamla fula kläder. Tillhör inte dem som tycker det är skönt att slippa bry sig.
Måste fixa en rolig video snart, ska bara bestämma vad jag ska filma...
Vill bli bättre på att göra porträtt-fotograferingar oftare
Skulle ha extremt tråkigt om jag inte hade bloggen! Vad skulle jag göra av all fritid, tankar och bilder om jag inte hade den?!
 
Är inte ofta jag skriver bekännelser så tänkte passa på nu. Är kul att kunna läsa i framtiden vad jag tyckte och hur jag tänkte :).

Kommentarer
Ellen

grymt fin blogg!

2012-10-14 15:41:00
URL: http://heyimawkward.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!