Done

Gaderoben är äntligen färdig och har hunnit hänga in lite saker. Blev riktigt snyggt faktiskt! Rummet känns mycket större. Antagligen för att jag slängt ut min fotölj :P.
 
Just nu står min gamla byrå mittemot med resten av kläderna, dem kommer jag att lägga över under veckan.
 
Måste packa en del till gran canaria också, så det blir perfekt när jag ska gå igenom lådorna. Blir sjukt sugen på att åka när jag ser alla klänningar (som inte är med på bilden dock). Är bara 10 dagar kvar tills vi åker! Längtar så otroligt mycket!
Nu blir det franska plugg, ska försöka redovisa steget imorgon så ska nog träna på glosorna.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!