Work in progress

 
 
Hann äta vaniljyoughurt med frukt och digestivekex och titta på X-factor lite också :)
 
Hej fick lite panik när hela min design bara försvann. Satt med den i en timme och försökte lista ut hur jag kunde få tillbaka den eller hur man gjorde en ny. Tyvärr missade jag då träningen jag tänkt att köra idag... Men blir träning imorgon iallafall.
 
Jaja tillbaka till designen så hittade jag en tjej på internet som gav gratis designs så har satt in en av hennes och lyckats fixa så att jag har brädden 800 istället för 720 som det var från början även menyn och headern är storleksanpassad. Känns som datorn ska sprängas när jag sitter här och prövar mig fram. Ett litet fel-tryck och jag försvinner... Nja kanske inte men det går inte särkilt fort utan jag läser igenom alla tecken skitnoga! Vill ju inte att det ska hända min lilla blogg något!
 
Näpp men blir mer fix och förändringar imorgon! Hoppas jag! Ska försöka lista ut hur man ändrar typsnittet på rubrikerna m.m. Puss och godnatt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!