Helt slut

Gick upp kvart över 8 i morse bara för att släpa mig till gymmet. Jag, Stina och Felicia hade bokat in Zumba som vi körde de första 55 minuterna. Var kul, både att köra och att kolla på alla tanter som kanske inte var så bra... :). Sen efteråt körde vi lite i gymmet, orkade med step up maskinen i 10 minuter vilket var grymt jobbigt. Simmade 500m också så ni förstår om jag är helt slut nu va?! Tänker slänga mig på soffan och kolla tv resten av dagen. Kanske pluggar lite också om jag orkar...
 
 
Lockande med glass just nu, men orkar inte cykla till Liljeholmen. Orkar inte ens cykla till tunnelbanan...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!