Debatt och höst feelings

Är så grymt lättad! Min debatt jag höll i svenskan gick superbra. Var emot betyg från årskurssex vilket jag också är och min lärare agerade lite program ledare och var verkligen jätte schysst och ställde rätt frågor även om det var en jag inte riktigt förstog. :). Men kan iaf släppa den här ångesten jag haft! Mitt tal jag höll för en vecka sen gick ju inte alls bra så var riktigt nervös.
Sen körde jag och Linnea förbi bea och fixade baguett till orienteringsdagen imorgon. Nu är jag hemma och funderar på om jag ska käka mellis eller inte eftersom vi äter ute ikväll för att fira Isa, som fyllde i Augusti... Haha bättre sent än aldrig! Men är ju typ höst nu, känns så i luften. Var uppe på vår minibalkong och fotade lite :), tur det för batteriet tog slut nästan direkt så nu måste jag ladda kameran tills ikväll! puss♥
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!