Pluggaaaa

Hej kom nyss hem från gymmet och har än så länge bara hunnit duscha. Jag och Julia sprang i typ 45 min, tror det blev 4,5 km fö min del och så gick jag efter. Sen kom Stina och Felicia och vi körde core som kändes tuffare idag än förra tisdagen. Sen på vägen hem var det någon tant som ville ha hjälp att skriva på sin mobil... Lite konstigt men hinner inte ta det nu! Har seminarium imorgon 9:40 så måste plugga till det nu och skriva klart uppdraget! Får se om jag skriver mer ikväll. Hinner antagligen inte. Kommer bli en kul kväll... Kramar♥
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!