Sjukt bra tränings låt!

Körde inget pass på gymmet, bokade in mig på Zumba men hann inte dit i tid så fick avboka. Men blev 5 km på löpbandet istället :). Är så fuktigt i luften där och körde ganska hårt så kände mig jätteäcklig på tunnelbanan. Usch tror det är bland det värsta jag vet att vara svettig och äcklig! Sen ska man dessutom behöva gå runt och träffa massa människor på vägen hem/ till duschen.
Men nu har jag iaf duschat och ska äta lunch, omelett tror jag att det blir. Lätt lunch med tanke på att vi ska på resturang ikväll :). Kram♥
 
 
 
Älskar låten! Blir så jäkla taggad när jag tränar! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!