T.G.I. - Torsdag

 
Som jag kunnat förväntat mig så är jag jävligtmätt just nu! Men har ätit världens godaste quesedillas, som jag inte heller kan uttala, fyllda med massa ost, tomat och bacon. Var säkert mer i men det smakade så. Blev även en mini förrätt som alla delade på och en jordgubb och banan milkshake till efterrätt. Kommer antagligen rulla fram på orienteringen imorgon! Men ska ha mitt A så kommer göra vad som krävs!
 Men nu ska jag sova, är i matkoma så kan inte hålla ögonen öppna länge till. Godnatt sötnosar.♥
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!