Todays breakfast

Godmorgon. Vaknade tyvärr alldeles för tidigt idag. Är alltid så att när jag väl får sova så kan jag inte. Är sjukt ljuskännslig och vaknar oftast av att det lyser. Gick iaf upp kvart över åtta och kollade på pretty little liars och sen blev det god frukost. Fruktsallad med russin, kokos och vaniljyoughurt :). Nu tänkte jag ta och åka till gymmet. Får se om jag kör något pass eller om det bara blir löpning. Kram.
 
 
Två bilder från gårdagens mellis och två från dagens frukost. Har så mycket frukt hemma så är bara passa på att äta när den är som godast :).

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!