Zumba

 Hann inte skriva något igår, men jag åkte hem till Julia efter att ha stannat kvar och jobbat No i skolan. Vi fixade wok, snackade och sen drog vi iväg till eriksdalsbadet för att testa på Zumba. Kan säga att det var sjukt svårt! Versta salsa kursen. Märktes att vi inte hade varit där förut, kunde inte ens skaka på axlarna (inte utan att flaxa med resten av kroppen...). Men kul var det! Och kändes som en bra träning så kommer nog släpa mig dit igen även fast jag bara skämmer ut mig.

Bild lånad från Julias blogg, hemma hos henne innan träningen :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!