Fredag- försenat inlägg

Idag (Fredag) så gick jag upp tidigt för att skriva klart mitt So uppdrag. Blev faktiskt riktigt nöjd, dock lite långt men det fixade jag till i workshop under dagen. När jag kom till skolan hade jag debatt om Abort som också gick bra. Känns bra att kunna leverera i ett ämne jag faktiskt har en åsikt om.
 
Efter skolan åkte jag och Olivia och köpte present till Nathalie som jag sen var hos på kvällen och firade. 16 år oh my gash! Själv fyller jag år om en vecka!! Wiiho.
Hade iaf jättemysig kväll, åt god mat, pratade, lyssnade på musik och började kolla på film.
Nu sitter jag och väntar på bussen. Imorgon ska jag upp tidigt och gå på öppet hus, ingen sömn här inte.
 
Något fel med blogg.se:s app så mina inlägg jag har skrivit de senaste dagarna har bara sparats som utkast och inte publicerats...
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!