FREDAG

 
Fint väder var det idag också!
 
Älskar fredagar! Var lungt i skolan, hade No och So, glad över att kurserna inte känns alldeles för svåra! Slutade som vanligt vid två och åkte hem till mamma för att städa lite i mitt rum och hämta saker. Var även förbi och lämnade personuppgifter till mitt jobb (som jag förhoppningsvis får börja på nästa vecka?). Är ett reklamjobb för Svensk direktreklam och tror att jag kommer dela ut gratistidningen "Årsta/Enskede". Inte jätte bra betalt men helt klart en bra början där jag kommer jobba 1-2 gånger i veckan. Blir åtminstonde någon/några hundralappar i månaden.
 
Efteråt åkte jag hem till pappa för att lämna av min minst 15 kg tunga väska och byta om till träningskläder. Sen var det vidare till gymmet där jag hann springa 4 km innan jag gick på core (styrkepass för bål (mage och rygg) ).
 
Min farbror som egentligen bor i Blekinge är här och jobbar i Stockholm så han sover över här en natt. Jag och Olivia fick varsitt presentkort på spotify, så nu blir det musik i mobilen!

Nä nu ska jag sova. Imorgon ska jag gå på öppethus på nackagymnasium och Thorildsplansgymnasium med pappa. Är mest inriktad på det förstnämda just nu men kan vara bra att kolla in flera skolor! Godnatt.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!