Frukost på Stan

 
Idag vaknade jag vid 8 och satte mig och läste 10 sidor i min engelska bok, som aldrig tar slut! Sen hoppade jag in i duschen, snabbade mig rejält men ändå missade jag tunnelbanan jag planerat att ta. Mötte upp Julia, Stina och Felicia i Medis och gick till Espressohouse i skrapan för att äta frukost.
De hade sååå goda scones. Drack vaniljlatte till så var riktigt mätt efteråt.
 
Satt kvar och prata ett tag innan vi drog till gymmet. Jag, Julia och Stina gick på Zumba och efteråt gick jag, Julia och Felicia på Yoga. Riktigt bra start på morgonen!
 
Drog hem och nu ska jag äta mellis och plugga.
Har 40 instuderingsfrågor i musik att göra (!) så det är bara att börja.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!