Kopiera inte rakt av!

 
Fixade lite med Isas hår tidigare idag ^^.
 

Suttit och kollat på Sveriges roligaste klipp. Lite tråkigt att vi kopierar Usa rakt av, samtidigt som det kul att man kan skicka in klipp själv nu och faktiskt har en chans att få se det. Vissa lite väl långa klipp och några lite för öppenbara tillfixade videos...
 
Jaja nu ska jag gå och lägga mig. Lika bra att köra tidigare än vanligt nu i början så man får in rutinen. Dessutom har jag väldigt svårt att sova i min hårda säng, måste köpa ny innom kort! + att det är för ljust... Godnatt♥

Kommentarer
wendela

vilken charmig blogg :)

Jag har nyligen bytt bloggportal och undrar bara om du har lust att kika in, skulle vara gulligt! :)

2013-01-10 21:53:36
URL: http://nattstad.se/wendela/
rememberthiis.blogg.se

fin frisyr :D

2013-01-10 23:09:37
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!