Onsdag

 
 
Fin bild på My från i sommras
 
Hejsan! Allt bra med er? Själv är jag väldigt trött och tänkte passa på att lägga mig tidigt idag. Har inte gjort så mycket i skolan, glad över att jag slapp göra musikprov och So seminarie då jag inte behöver höja mig i musik (nöjer mig gott och väl med ett C) och hade seminariumet förra veckan. Hade dock väldigt ont i magen men det avtog under slutet av dagen. Julia hade också haft det och hadeen teori om att vi ätit alldeles för mycket mackor under idag och igår...
 
Stannade kvar med Julia efter skolan och gjorde labbrapport. Sen åkte vi in till stan, kollade på jeans på JC och sen in på Mango och H&M. Hade tänkt att kolla Zara också men den på drottninggatan var stängd på grund av renovering och ingen av oss orkade gå till den andra borta vid NK.
 
Hemma har jag bara ätit middag, kikat bloggar och kollat på Topmodell. Hittade massor med bra och goda frukost recept som jag får dela med mig av imorgon. Puss♥
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!