Osammanhängande jag vet.

Hejsan. Torsdag idag, vilket innebär att det är Fredag imorgon! Woho! Känner att jag inte har något specielt att skriva om, sen jag skaffade twitter så hamnar de flesta tankarna där. Ska försöka blogga lite mer men ett tips till alla som inte har twitter är att skaffa det ;).
 
Kan iaf berätta om min dag :). Har varit i skolan, hade matte test på morgonen som jag hoppas gick bra. Sen efter skolan åkte jag Stina och Julia till Globen för att fixa födelsedagspresent till Julias kusin. Sen åkte jag till gymmet. Sprang 5 km utan att stanna kändes väldigt skönt när jag väl var klar. Försöker förbättra konditionen så ska fortsätta att springa långa sträckor. Målet är en mil! Fast lär ju ta ett tag...
 
Har precis skrivit klart So frågorna som jag ligger lite efter med och ska nu sätta mig och skriva på min svenska. Hoppas på att jag lägger mig innan elva är så trött!

Kommentarer
Lennart Johansson morfar

jag har bara tränat 4 timmar den här veckan. 2 tim onsdag o 2.10 fredag så nu känner jag att jag börjar att bli äldre. morfar

Svar: Det är ju fortfarande jättebra! De flesta i din ålder tränar ju inte alls. Kramar Emelie
emelie

2013-01-18 18:45:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!