Stan i 6 timmar

Linne - Bikbok 99kr       Blus - Hollister 430kr        Jeans - hollister (ej på bild) 590kr       Shorts - Bikbok 199kr
 
Hejsan. Idag åkte jag och Stina somsagt in till stan. Kollade på kläder på hollister och köpte ett par jeans och en blus. Sen gick vi till Lindex för att prova kläderna igen. Haha, vi var inte helt hundra på om vi skulle behålla allt vi köpt och är så jävla mörkt inne på hollister så var tvungen att kolla i bättre ljus ^^. Käkade och gick sen till tunnelbanan. Var brandlarm på tcentralens tunnelbana så ingen fick vara innanför spärrarna. Lite drygt + att vi fick ont i öronen av larmet. Så gick till Mathilde och blev glada över att vi inte såg något fint eftersom pengarna var slut. Sen gick vi till Gamla stan, så Stina kunde ta tunnelbanan därifrån och jag kunde möta upp Alva.
 
Jag och Alva kollade vidare i affärer, så kul att få träffa min älskling igen! Kollade i de flesta affärerna, Prövade ett jätte snyggt linne och ett par shorts på Bikbok. Men hade inga pengar att köpa dem för. Men hon i kassan ringde till Farsta så de kunde lägga undan ett par shorts i stl S. Var väldigt shysst eftersom det inte går för de var på rea. Jag och Alva fikade, dela på en Brownie med glass (Sorry Stina men jag var tvungen!). Sen åkte Alva hem och jag vidare till farsta för att köpa Shortsen och Linnet (som tyvärr blev i medium) på mitt presentkort. (har presentkort på farsta så det var därför jag inte ville köpa dem i gallerian.)
 
Har ingen bild på hollister jeansen men dem lär ni väl se snart i någon outfit, ljusblå är de iaf.
Ojojoj, nu blir det ingen shopping på ett bra tag!!
 
Nu ska jag snart sova, hade skitont i ryggen de sista 2 timmarna och var sjukttrött. så kommer sova gott i natt!
 
 

Kommentarer
Sandija-döv-fotografi

Nice blogg! Allt bra med dig? =)

2013-01-10 16:55:36
URL: http://kwieien.blogg.se
Lovisa

Fin blogg tejen! Ha en bra dag :)

2013-01-11 12:11:08
URL: http://Ladyphoto.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!