Topmodel - Sverige E01S02

Hej känner mig mycket bättre nu, nästan inte alls ont i magen längre. Jag hoppas att ni såg min första year challenge och att ni förstod vad jag menade! Bara att kommentera om ni inte fattade eller om ni har någon fråga ni vill att jag ska svara på!
 
Händer inte så mycket just nu så ska passa på och sätta mig och plugga. Klockan 21:00 börjar Topmodel Sverige, det får jag inte missa! Men fram till dess är det plugg som gäller.
 
Imorgon kommer det en ny challenge och jag ska försöka komma på flera. Kram!♥
 
 

Kommentarer
emma svensson

Vad fin blogg du har! Gillar den verkligen. =)

2013-01-21 20:05:56
URL: http://emmaskarolina.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!