17,6km





Hade en jättebra kväll igår! Konserten var bra men den slår inte riktigt Adrian lux. haha. Imorgon blir det the script också!! :)

Idag har jag cyklat hur långt som helst. Till jobbet, från jobbet till mamma, från mamma till eriksdalsbadet, från eriksdalsbadet till pappa. Räknade ut att det blev 16,7 km!!! helt sjukt. har dessutom promenerat hela dagen på jobbet och gymmat idag. 5km på bandet så nu kommer jag att somna direkt när jag lagt mig i sängen.
Ska bara ta mig ner från vardagsrummet först... puss o kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!