Bal 2013

 
 
Hade en sjukt bra gårdag! Åkte till frisören och klippte mig och sen vidare hem till Felicia där jag och mina fina vänner gjorde oss i ordning för balen...
 
 
...Pappa kom och han skjutsade mig, Julia och Stina i sin cab :)...
 
 
...Fotade oss lite utanför skolan innan det var dax att gå in...
 
 
 
 
 
Lite besviken över att lärarna inte gjort en bättre bordsplacering. Brukar inte snacka med dom som satt närmast mig, lite stelt, men det blev roligare efter middagen.
 
 
Under middagen skulle vi bland annat ha påsar på huvudet, tallrikar på öronen, sockerbitar i munnen och en mugg framför ögat. Allt detta samtidigt som vi sjöng.
 
 
Haha älskar den här bilden på Johanna ^^
 
 
Fina Felicia håller tal
 
 
Lärarna sjöng en låt de skrivit till oss :)
 

Sen blev det vals och efter det disco. Fotade inget då men en lärare ska skicka bilder så får dem nog nästa vecka. Även mamma, Stinas mamma och Felicias kompis fotade så fler bilder kommer dyka upp så fort jag får dem :).

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!