Dagen jag går ur grundskolan

 
 
Godmorgon! Idag har jag skolavslutning och går ut grundskolan. Kommer bli så sorgligt. Kan inte ens fatta att jag gått i skolan i hela 10 år, varav de 4 senaste i kunskapsskolan. Känns verkligen inte som 4 år, max 1 eller 2! Även om hela årskursen är så tight så känns det konstigt att lämna alla. Vet inte om jag kommer gråta eller inte. Är det någon som gråter kommer det säkert att smitta av sig på mig.
 
Nu ska jag iaf hoppa in i duschen och äta frukost. Måste även springa och köpa blommor till min lärare. Hoppas ni får en bra dag, puss♥
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!