Jordgubbar

 
Omöjligt att få en bra bild på jordgubbar i mörker så får bli en arkivbild :)
 
Hejsan tänkte slänga in ett inlägg innan jag stänger av datorn och går och lägger mig. Jag och pappa var ute och sprang 5,2 km och jag som är van att springa på band kommer ha träningsvärk i vaderna efter alla uppförs- och nerförsbackar.
Sen när jag kom hem blev det en dusch och sen tacos. Lyxade även på med jordgubbar till efterrätt, eller lyx och lyx 2 liter för 25 kr är ju ett fynd. :) Nu ska jag sova. Imorgon blir det jobb, sista fem dagarna nu!! Sen blir det sommarlov på riktigt! :) godnatt

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!