Prom day

   
 
Hej sitter här och lyssnar på musik på hög volym :). Är ensam hemma och sjukt glad att vi inte har någon skola idag, hade varit extremt onödigt. Ikväll är det bal! Riktigt taggad!
 
Ska till Felicia strax efter 3 där vi ska fixa oss tillsammans och ta lite bilder :). Innan dess ska jag iväg till frisören, bara för att klippa av alla slitna toppar. Vi får se om det var smart eller inte att göra det idag, hoppas det inte blir stressigt. Först tänkte jag kanske fixa håret hos frisören men känns enklast om jag gör det själv - då kan jag bara skylla på mig själv om det inte blir som jag vill ha det.
 
Nej nu ska jag käka lunch och ta det lungt puss o kram
 

Kommentarer
Nathalie - FOTO&DESIGN

Guuuuud vad fin du är Emelie! Din klänning är otroligt fin. Hoppas du hade en bra kväll, :)) Kraam

Svar: Tack så jättemycket!! Hade en superbra kväll, hoppas du också hade det!! kram <3
emelie

2013-06-12 01:11:54
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!