Söndag

Hej idag har jag nästan bara tagit det lugnt. Var in till stan på förmiddagen bara och gick på ett STS möte. Är så sjukt taggad inför min och Julias språkresa till Brighton!!! Bara 46 dagar kvar!! Sen åkte jag hem och åt lunch och solade på framsidan. Höll på att somna i solen så gick upp och la mig i sängen och sov i 2 timmar. Har varit riktigt seg och inte vaknat sen dess så nu ska det bli skönt att få lägga sig i sängen igen. Puss o kram
 
 
2 bilder från i fredags. Körde på långklänning och svart tröja i skolan, Tacos till middag¨, godaste fredagsmaten!
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!