The Script

 
 
 
 
 
 
 
Haft en sjukt bra kväll på grönan!! The Script var skitbra! Älskade deras skämt och när de snackade med publiken :). Är nog den bästa konserten jag varit på!
Snuddade sångarens hand men lyckades aldrig fånga några plektrum som kastades ut från scenen :(.
 
Nu är jag trött och mina ben, fötter och knän är helt döda. Galningarna ställde sig upp 1,5 timme innan konserten började, kaos när ingen var beredd. Tog typ min mat och sprang. stå upp och äta omringad av folk är ingen hit...
Men ska jag sova. Ska upp tidigt och städa. Både hemma och på jobbet. Tur att det är veckans sista dag! Hade aldrig orkat en dag till utan helg. puss och godnatt

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!