Typ sommarlov

Hejsan svejsan. Vad varmt det är! Har gått runt med känslan att jag är utomlands. Skönt men ändå konstigt. Har solat både igår och idag. Jag och syrran hann även åka till stan igår och kolla innan jag åkte till Stina. Fyndade ett halsband för 10kr och en blus för 100. Jag och Stina promenerade till bea och köpte glass, godis, choklad och munkar. Sen åkte vi hem till Julia där vi spenderade kvällen.
Idag åkte vi till Eriksdalsbadet solade och badade. Var helt slut när jag kom hem. Nu ska jag stänga av datorn och sätta på en film, kram.
 
 
Mitt nya halsband :)
 
 
Gårdagens outfit
 

Frukost hos Julia

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!