Lanzarote

 
 
Hejsan hur är det med er? Med mig är det bara bra! Är på Lanzarote med min syrra och min mormor och morfar och vi gör inget annat än att slappa. Solar, badar och shoppar och har inte riktigt haft tid och ork att uppdatera även fast jag har free wifi och både mobilen och datorn med mig. Men har passat på att vara ute i solen och tagit ledigt från bloggen helt enkelt.
 
Men nu sitter jag här även fast jag tänkte att jag skulle hoppa bloggningen de här två veckorna. Haha har svårt att låta bli! Idag har jag ändå varit för mycket i solen och lyckats skaffa mig en lite för röd bränna så ville ha något att göra när jag spenderar denna alldeles för fina eftermiddagen innomhus (Har inte sett ett moln på hela dagen!).
Så nu ska jag fixa ihop några inlägg! Bjuder på 5 bilder från veckan så länge! puss o kram
 
 
ett av poolområdena från vår balkong
 
 
 
 
Har blivit en del shopping, Det är en stor fördel att bo 5 minuters promenad från ett shoppingcenter, eller det tycker jag och syrran iaf. Morfar och mormor är väl de som betalar ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!