Skidor, tårta, älgar och godis

 
Haha den fina rubriken beskriver min fina helg i Mora Har varit hos min farmor och farfar i helgen så har varit dålig uppdatering i helgen. Hade inte träffat dem på jättelänge så var riktigt värt att åka 4 timmars bilresa på fredagen och 4 timmars bilresa idag
 
På lördag förmiddag åkte vi till Eldris och för att åka längdskidor. Jag som åker snowboard har inte stått på ett par skidor på evigheter så var lite vingligt. Dessutom var vår utrustning säker över 20 år gamal så skyller lite på den också. Fick in det rätta tempot sen så blev totalt 4 km, men jobbigt var det!
 
 
Jag och Isa i spåret
 
 
Olivia fyllde ju år i onsdags så vi firade henne lite med tårta och presenter. Hon fick b.la. en ny cykel, haha de hade slagit in sadeln i ett paket - resten av cykeln hämtas på onsdag.
 
 
 
Idag var vi på älgjakt i skogen, men såg tyvärr inga. Resten av familjen såg 2 älgar på lördagen när de var ute och promenera. Glad att jag inte var med för att jag tycker att älgar är alldeles för stora, samtidigt som jag skulle velat fota dem!
 
 
På vägen hem idag stannade vi i Avesta och åt lunch. Skulle köpa godis på en godisfabrik, sett fram emot det jättemycket (inte ätit lösgodis på 2 veckor nu, riktigt bra jobbat för att vara mig!) så blev rejält besviken när vi kommer fram och ser att de har söndagsstängt :(.
 
 
 
 
Haha My springer mot godiset
 
 
Men fick bli godis från Willys istället!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!