Studiedag

Har studiedag idag, så skönt!! Tog sovmorgon till 10 sen gick jag upp och åt frukost framför ett avsnitt av pretty little liars. Efter det drog jag till gymmet för att möta upp Hedda. Vi körde uppvärmning på löparbanden och sen ett 45 minuters bodypump-pass.
Första gången vi körde det och kommer 100 procentligt ha träningsvärk i framför allt armar, men också rygg och lår, imorgon!!
Drog sen hem till pappa duscha, åt lunch och kolla på 2 till PPL avsnitt innan jag åkte till stan med Julia. Köpte en present till syrran som fyller 13 på onsdag (!). Min lilla plutt blir tonåring, hur konstigt känns inte det?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder från helgen. Har haft mysig tacokväll med tjejerna. kollat på mellon, dansat till Antons Begging, spelat candy cruch och ätit brownie. Sov även över och igår var jag och julia på badhuset.
 
Nu blir det mat puss

Kommentarer
Sicktwisted - Moa

var gärna med i veckans favorit hos oss!
Direktlänk: http://sicktwisted.blogg.se/2013/march/veckans-favorit.html

2013-03-12 22:16:26
URL: http://sicktwisted.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!