Torsdag


dagens outfit med topp från lindex, linne med krage från H&M, Byxor från Hollister och Skärp - Bikbok
 
Hejsan haft en bra sista dag i skolan och nu väntas mer än 2 veckors ledighet! Flyr kylan och snön ner till Lanzarote för er som inte visste det. Fick stanna kvar extra länge idag eftersom jag skulle göra So provet som jag missar imorgon. Var inte så svårt men man behövde tänka länge för att få med allt. Var glad att min lärare glömde bort mig och gick på ett möte för då fick jag 1 timme extra tror att de som har imorgon bara får 1 och en halv timme? Är inte helt hundra.
 
Nu ska jag packa ner alla saker jag ska ha från pappa och sen åka hem till mamma. Puss
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!