070214



Äntligen fredag! Så taggad på denna dag. Är ledig så sitter just nu på tunnelbanan på väg hem till Anna. Är ashungrig för åt bara lite frukost, men ska fixa ihop en brunch hemma hos henne så lär ju vara mer än mätt efter det!

Planen idag var att gå upp 8 och gå och simma. Lyckades ta mig upp halv 9 men segade så sjukt mycket att jag inte hann det. Får se om jag åker till eriksdals efter jag vart hos Anna istället.

Idag fyller min fina mamma år så ska fira henne ikväll med tårta, presenter osv.
Kommer bli en riktigt bra dag helt enkelt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!