Bra start på dagen

 
Gran Canaria 2013
 
Sitter här med världens hicka som aldrig vill sluta. Hoppar liksom 3cm varje gång jag hickar. Inte kul.
Dagen startade jättebra, jag och Julia gick ju upp tidigt för att köra ett CX-pass på gymmet. Hoppas på träningsvärk i både mage och rygg imorgon! Sen satt vi och tog det lugnt och käka frukost innan vi åkte till skolan.
Hade matteprov första lektionen och gick faktiskt väldigt bra. Var inte så svårt som jag trodde det skulle vara och blev klar nästan först av alla.
Sen har vi bara haft tråkiga lektioner (läs historia och fysik). Nu måste jag tyvärr skriva klart mitt svenska tal. Kram♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!