De 2 senaste dagarna

    
 
                  Bild 1: På bussen på väg hem till Stockholm                                                          Bild 2: Glass hos Anna
 
     
 
Bild 3: Gårdagens frukost hemma hos Anna                             Bild 4: Woken jag och Julia lagade, blev supergod!
 
Hej på er! Har haft fullt upp de 2 senaste dagarna. I Tisdags var jag, Olivia och morfar och gymmade och badade.Sprang på bandet sen gick jag och Olivia och åkte lite vattenrushkanor och hoppade hopptorn. Sen åkte vi in till centrum och fick med mig en blus och en kofta hem. Båda är supersnygga så är asnöjd! ^^
 
Efter det åt vi middag och jag satte mig på bussen hem till Stockholm. Trodde det skulle bli långtråkigt att sitta själv på en buss i 2 och en halv timme men var faktiskt rätt skönt att bara lyssna på musik, hålla på med mobilen och blunda.
När jag kom fram till Stockholm mötte jag upp Anna och Erik och åkte hem till Anna. Hade en supermysig kväll och åt massa glass och godis och kollade på film och snackade.
 
Sov över där och åkte inte hem förän klockan 2 dagen efter så hann precis hem och byta om till träningskläder innan jag åkte till gymmet och mötte upp Julia. Sprang 3 km och körde bodypump i 45 min så var helt slut efteråt. Fixade middag hos mig på kvällen och kollade på top model Sverige, roliga youtubeklipp, massa gamla bilder och åt choklad. En riktigt bra dag!
 
Vakna nyligen och nu ska jag sätta mig och plugga så jag inte glömmer bort det och sitter och panikar söndag kväll. Puss
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!