Fler pauser än jobb

 
 
Blev lite fler pauser i pluggandet än vad jag räknat med, men så är det ju alltid. Jag och Julia åkte till gymmet och körde MRB, lika jobbigt som vanligt, fattar inte varför jag alltid glömmer hur hemskt det där passet är och utsätter mig för det.
 
Fick pannkakor när jag kom hem så då blev jag lite piggare iaf. Sen tog jag och Olivia en fikapaus och delade på en allahjärtansdagsbakelse som var kvar sen i fredags. Hade även köpt jordgubbar som var riktigt goda även om det inte var svenska.
 
Nu ska jag kolla klart på det sista av historiafilmen och sen ska jag sova puss o kram♥
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!