Lördagkväll

 
 
 
Jag My och Isa fixade ihop lite drinkar och har suttit och snackat och kollat hockey. Har nästan alltid grenadin, juice och läsk hemma + ismaskin så är enkelt att blanda ihop en läskdrink när man känner för det ^^.
Har prövat massor av kläder som jag glömt bort att jag hade, hahah. Är bara att gräva lite i gaderoben så hittar man nåt nytt. Nej men har aldelles för mycket kläder som jag nästan aldrig använder så ska rensa ut gaderoben någon dag och börja använda vissa plagg oftare!
Nu sitter jag och väntar på att Julia ska komma hit. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!