Massa vardagslyx

                   
 

 
       
 
 
 
 
 Hej på er! Denna dag har bara bestått av massa vardagslyx. Var först i skolan och sa hejdå till Jacob som drar till Thailand i några veckor nu, kommer sakna honom och skulle inte ha något emot att följa med! Efter skolan åkte jag och köpte Ben och Jerry's till mig och Olivia. Passade på när de va på Rea för 35kr ^^. Sen följde Olivia med mig till frisören och hämtade ut min Glossybox från posten. Är så nöjd med klippningen! Trivs verkligen i kort hår och är askönt att bli av med alla slitna toppar. Skulle gärna gå till frisören flera gånger om året, bara för att tvätta håret, haha bästa som finns när någon håller på med ens hår.
 
Jag och syrran fortsatte hem till mamma där vi fixade pannkakor till middag och öppnade Glossy boxen ^^. Fick en tremånaders prenumeration av mina fina vänner Julia, Frida och Felicia och hämtade ut min första box idag. Riktigt kul att få hem en låda med överraskningar.
 
Kollade på tv och åt lite godis med mamma och firade alla hjärtans dag lite smått förtidigt. Bara röda och rosa godisar såklart. Hoppas på att morgondagen blir lika bra!!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!