Riktigt trött atm!


Igår firade vi mamma och åt tapas, marängtårta och öppnade presenter. Jag fyllde år för en vecka sen men fick öppna min presenter från mamma och mormor och morfar igår. Skriver mer om det sen ^^.
Vid halv 10 åkte jag hem till Lotta och mötte upp några från teknik. Alla var trötta men blev en riktigt bra kväll ändå. Var 7 som sov där, varav jag och 4 andra dela på en 120 säng. Riktigt trångt, är både trött och stel idag. Sov dessutom i jeans så var riktigt skönt att komma hem idag och få duscha och lägga sig i sin egen säng!  Idag blir en riktigt lugn kväll. Bara jag och mamma hemma så blir mys. Haha kommer säkert somna framför tv:n.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!