Älskade fredag

 
 
 
 
 
Min fina syrra och jag♥ Hade på mig mitt älskade linne från topshop idag och tiger jeans, äntligen lite sol och värme i Sverige
 
Sitter just nu i mormor och morfars soffa och lyssnar på P3.Känns rätt hemtrevligt att radion är alltid på och alltid inställd på samma kanal. Sov hela resan hit, men är fortfarande trött. Satt uppe rätt sent och pluggade till dagens teknikprov så min 2,5h bil-PN hjälpte inte riktigt.
 
Provet gick som tur var rätt bra så känns ändå värt att jag satt uppe så länge. Har verkligen bästa läraren som delar ut godis till alla under provet. Vi tjejer fick dessutom en maraboue chokladkaka var eftersom vi ställde upp och blev intervjuade av fransmännen igår ^^. Fler lärare som honom tack!
 
Har precis ätit middag och nu ska vi sätta igång en film och äta försenat påskägg. Inte träffat mormor och morfar sen innan påsken så fick lite godis och shoppingpengar till London nu i efterskott. Hoppas ni också haft en bra fredag. Puss
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!