Brända kinder

 
 
 
Har spenderat hela förmiddagen på gräsmattan ute i solen. Riktigt varmt idag och fick dricka massa vatten för att inte svettas ihjäl. Riktigt stark sol så har tyvärr lyckas bränna mina kinder, trotts att jag smörjde in dem med solskyddsfaktor. Men lär lägga sig tills imorgon.
 
Nu ska vi snart äta lunch/middag och sen ska vi sätta oss i bilen och åka hem till Stockholm igen. Ser verkligen inte fram emot att sätta mig i en kokhet bil, men ska bli skönt att komma hem ändå. haha spelar ingen roll vart jag är och hur länge jag är borta. Hemma är alltid bäst!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!