Första träningspasset efter långt uppehåll

 
Naturellyoghurt med färska jordgubbar och banan fick bli min frukost idag
 
2 Maj och klämfredag idag. Så glad att få vara ledig och slippa gå till skolan som jag vet att många andra gjort idag.
 
 
Bestämde mig för att dra till gymmet och gick relativt bra att köra CX och springa trots att jag varit förkyld länge och haft träningsuppehåll i 16 dagar. Efter träningen åkte jag hem till pappa för att hämta grejer och cykla sen till mamma. Nu på eftermiddagen har jag hunnit köpa en blus och ett skärp och bakat morotskaka. Tog precis ut kakan ur ugnen och luktar verkligen supergott. 
 
Rätt trött så kommer nog inte orka mer än att titta på film ikväll, om jag inte somnar i soffan... Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!