Grillad lax


Bara jag, Isa, pappa och Anna hemma igår. Åt grillad lax, dillsås, sallad och färskpotatis till middag som var supergott. Riktig sommarmat. Sen gick vi och köpte godis och kollade på Champions Legue finalen. Inte något stort fan av fotboll så pratade i telefon med Anna i en halvtimme och sen gick jag ner och kollade på Vampire diaries när det blev förlängning.
 
Men nu ska jag dra till Sickla och kolla på träningsskor. Har 20% rabatt på stadium så ska passa på (om jag hittar några skor vill säga). Hör sen puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!