Hyllan är uppe

 
 
Har äntligen fått upp min hylla på väggen! Hahah köpte den samtidigt som jag köpte min säng för över ett år sen så var på tiden. Känns som jag fick mer ordning när parfymerna/bodysplasherna står på hyllan istället för i fönstret. Ska fixa en till hylla, krokar och förvaringslådor så blir det ännu mer ordning. Anna köpte två supersnygga smyckes/kontors boxar i stan, typ som dom nedan. Fanns i massa olika modeller så funderar på att införskaffa något liknande. Riktigt praktiskt att ha smink och smycken i lådor så blir det inte så rörigt och man slipper dammtorka.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!