Matte nationella

 
Mobilbilder från dagen, hade på mig Olivias spetsshorts från H&M, linne från Topshop och en tunn tröja.
 
Haft matte nationella hela dagen och har inte varit särskilt kul. Fick först göra 2 delar (B&C) utan miniräknare under 2 timmar och då kändes det rätt bra efteråt. Fick lagom med tid och hann kolla igenom alla uträkningar innan jag lämnade in. Vi gjorde del D efter lunchen och den gick inte alls bra. Var verkligen riktigt riktigt svårt och var tal som vi inte alls jobbat med i boken. Skulle dessutom behövt en timme till för att ens ha en chans att kamma hem nåt c eller a poäng. 
 
Unnade mig själv en glass efteråt och det var jag mer än värd, passade även rätt bra i hettan. Höll på dö av värme på vägen hem, riktigt glad att jag valde att ta shorts idag! (Även om mina ben är så bleka att de lyser)
Har kollat på OUAT och pluggat teknik samtidigt som jag ätit bigaråer. Bland det godaste som finns. Men nu ska jag återgå till teknikpluggandet. Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!